خانه / قوانین

قوانین

فصل اول : تعاریف

۱٫۱ خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس می نماید.

۱٫۲ سرویس : هر یک از خدمات ثبتی، نرم افزاری، فنی وارتباطی قابل ارائه توسط شرکت

۱٫۳ پرتال کاربران : وبگاهی به آدرس  client.yazdserver.ir  که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست سرویسهای خود را مشاهده؛ آنها را تمدید نموده یا ارتقا دهد و مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است

۱٫۴ پرتال پشتیبانی : وبگاهی به آدرس client.yazdserver.ir که کلیه مکاتبات الکترونیکی و ایمیلهای خریداران و سایر کاربران با یزد سرور در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است

۱٫۵ تعرفه : فهرست کامل سرویس های قابل ارائه همراه با ویژگی ها ومحدودیتها وقیمتها به نحوی که خریدارکاملا آگاه گردد.

۱٫۶ Spam (هرزنامه) : ارسال ایمیل به فردی بدون اینکه گیرنده بخواهد.

۱٫۷ Spam Cop : وب سایت شناسائی ومقابله با اسپم ( Spamcop.net )

۱٫۸ IDC : مرکز خدمات داده ای اینترنت Internet Data Center

۱٫۹ تحویل خدمات : ارائه شناسه یا کلمه عبور استفاده از سرویسهای خریداری شده ویا اعلام انجام سایر خدمات بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و شرکت

۱٫۱۰ کاربر وب سایت : کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت خریدار را مشاهده و مرور می کنند.

۱٫۱۱ منابع RAM: میزان استفاده از حافظه اصلی سرور یا سرورهایی که به وب سایت خریدار سرویس دهی می کنند بر حسب مگابایت وقتی که کاربران آن سایت درحال استفاده ومشاهده آن سایت می باشند.

۱٫۱۲ منابع CPU: میزان استفاده ازپردازنده سرور یا سرورهایی که به وب سایت خریدارسرویس دهی می کنند جهت پردازش درخواست ها واجرای کدهای دینامیک آن سایت نسبت به کل توان پردازنده سروربه صورت درصد وقتی که کاربران آن سایت در حال استفاده ومشاهده آن سایت می باشند.

۱٫۱۳ Diskspace: میزان فضایی که برای ذخیره کلیه فایلهای خریداراعم ازوب سایت ، ایمیلها ، پایگاه های داده و همچنین لاگهای آنها توسط یک وب سایت مصرف می گردد.

۱٫۱۴ Bandwidth: میزان رد وبدل اطلاعات بین کاربران وب سایت وسرورجهت نمایش وعملکرد یک وب سایت بر حسب مگابیت بر ثانیه. همچنین میزان ردوبدل اطلاعات بین دوسرور در صورتی که این اطلاعات به منظور سرویس دهی به کاربران آن وب سایت باشد.

۱٫۱۵ Data Transfer: میزان تجمعی رد وبدل اطلاعات بین کاربران وب سایت وسرور یا سرورهای سرویس دهنده به وب سایت خریداربرحسب مگابایت در ۳۰ روز گذشته.

بالا بودن سرور: دردسترس بودن عمومی سرور در شبکه اینترنت در حداقل ۲ نقطه مختلف از دنیا بسته به سرویسهای مختلفی که روی یک سرور قراردارد باید پاسخ تستهای زیر مثبت باشد :

  1. وب سرور: ping عمومی سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت ۸۰ ازطریق telnet
  2. ایمیل سرور: ping عمومی سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت ۲۵ یا ۱۱۰ازطریقtelnet
  3. دیتابیس سرور: پاسخدهی سرور روی پورتms sql server وmy sql

۱٫۱۶ Uptime: نسبت میزان زمانی که کلیه سرویسهای سرویس دهنده به وب سایت خریدار درشبکه اینترنت بالا می باشند به کل مدت قرارداد سرویس دهی به درصد، در صورتی که وب سایت یا برخی از سرویسها به دلیل عدم رعایت بندهای این قرارداد به حالت تعلیق درآیند در این زمان محاسبه نمی شود .

فصل دوم : هویت

۲٫۱ هویت یزد سرور : سایت خدمات هاست و دامنه و سرور با فعالیت کسبی با آدرس وبگاه yazdserver.ir  که در این توافق نامه یزد سرور نامیده می شود.

۲٫۲ هویت خریدار : خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران یزد سرور وجود دارد و سرویسهای خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود

۲٫۳ در مورد خریداران با هویت شخص حقوقی، یک نفر نماینده تام الاختیار در پرتال کاربران معرفی می گردد. این نماینده نسبت به سرویس تهیه شده همانند خود شخص حقوقی اختیار تام دارد. وظیفه اعلام کتبی نماینده جدید در آینده بر عهده خریدار بوده و یزد سرور در صورت عدم دریافت اعلام کتبی مسئولیتی نسبت به حقوق وعملکرد مالکیتی ومسئولیتی خریدار نخواهد داشت .

۲٫۴ برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل کپی شناسنامه ،کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی ودرخواست شخص حقوقی همراه با کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، به یزد سرور می باشند. در صورتیکه شرکت، در هنگام تکمیل فرآیند خرید وبه جهت تسهیل وتسریع امور، اقدام به دریافت وکنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای یزد سرور محفوظ بوده وبا عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود. یزد سرور مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاﺀ خریداران ونمایندگان آنها ندارد.

۲٫۵ خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرسها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. یزد سرور حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. یزد سرور حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.

۲٫۶ مالکیت سرویس و کلیه مسئولیتها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار ویا نماینده خریدار هریک به تنهائی می باشد.

۲٫۷ در صورتیکه به درخواست مشتری و در راستای کاهش هزینه ویا بهبود کیفی خدمات نگهداری و تمدید، به جای مشخصات خریدار مشخصات یزد سرور ارائه کننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکیت و کلیه حقوق و مسئولیتهای قانونی بر عهده خریدار خواهد بود.

فصل سوم : نحوه ارتباط طرفین با هم

۳٫۱ روش ارتباطی مستند یزد سرور با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت های پرتال پشتیبانی که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.

۳٫۲ روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از یزد سرور خواهد بود.
۳٫۳ استفاده از ایمیل توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیزبرای خریدار محسوب نمی گردد.

۳٫۴ یزد سرور مسئولیتی نسبت به تبعات وخسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع یزد سرور نرسانده است ندارد.

فصل چهارم : تغییرات
۴٫۱ تغییرات توافقنامه : توافقنامه استفاده از خدمات یزد سرور تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران وسایر قوانین بین المللی و توافقات مجامع بین المللی ناظر بر سرویسهای قابل ارائه یزد سرور و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین وماهانه امکان تغییر دارند، یزد سرور حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند ونسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت یزد سرور در دسترس عموم خواهد بود.ضمنا یزد سرور مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر درخصوص تغییرات احتمالی نداشته وخریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت یزد سرور کنترل نماید.

۴٫۲ تغییرات تعرفه :

۴٫۲٫۱ در صورت تغییر تعرفه درحین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمتهای جدید خواهد بود . لیکن خدمات خریداری شده با تعرفه قبلی تا پایان دوره آن ارائه می گردد.

۴٫۲٫۲ هزینه های کارشناسی نیروی فنی ویا سایر خدماتی که درهنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداری شده مورد نیاز واقع می گردد تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار می باشد .

۴٫۲٫۳ ارتقاﺀ سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می گیرد و هزینه آن معادل هزینه مابه التفاوت هزینه سرور بسته به زمان باقی مانده می باشد.

۴٫۲٫۴ سرویسهای خریدار تنزل داده نمی شود .

۴٫۲٫۵ تغییرات تعرفه از طریق وب سایت منعکس شده وخریدار موظف به تبعیت از آن برای سفارشات جدید می باشد مگر اینکه پیش فاکتور مهلت داری در اختیار باشد که قبل از تغییرات تعرفه برای وی صادر گشته باشد .

۴٫۲٫۶ ارتقا ، و یا تغییر پلان سرویس های خریداری شده در جشنواره های مارال هاست و یا سرویس های حراجی و یا اضافه کردن امکانات اضافی امکانپذیر نمی باشد

۴٫۳ تغییرات فنی : یزد سرور برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد یزد سرور موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت شرکت، پرتال کاربران یا پرتال پشتیبانی ویا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.

هرگاه به دلیل موارد ضروری، یزد سرور امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد ویا فوریتهای فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان ونحوه تغییرات نخواهد داشت ضمناً خریدار به یزد سرور وکالت می دهد تا درزمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.

۴٫۴ تغییرات مالکیت

تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا نماینده وی ویا ارسال ایمیل درخواست مذکور از طریق آدرس ایمیل موجود در حساب کاربری در پرتال کاربران انجام میگردد.

۴٫۴٫۱ یزد سرور در راستای حفظ حقوق خریداران خود حق دارد مدارک شناسایی متقاضی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت وی و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد.

۴٫۴٫۲ یزد سرور می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر مالکیت یک سرویس صورت ندهد.

فصل پنجم : تحویل خدمات

۵٫۱ نحوه تحویل :

۵٫۱٫۱ پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل ویا برگه سرویس به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مورد نظر مانع تحویل سرویس نمی گردد.

۵٫۱٫۲ خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکوررا دریافت ننماید موظف است حداکثر ۲روز پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی وبا امضا نامه، مراتب را به بخش فروش یزد سرور اعلام نماید.

۵٫۱٫۳ در صورت بروز شرایط ویژه فنی ویا محدودیتهایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، یزد سرور مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ۲ برابر خواهد بود.

۵٫۱٫۴ خریدار حق درخواست لغو سرویس خریداری شده تحویل نشده را تا قبل از سپری شدن ۲ برابر زمان تحویل مجاز آن سرویس نخواهد داشت. به عنوان مثال چنانچه زمان تحویل ۱۰ روز باشد در صورت عدم تحویل، خریدار تا ۱۴ روز مجاز به انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی خود نمی باشد.

۵٫۱٫۵ یزد سرور مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده وتحویل شده ندارد.

۵٫۱٫۶ سرویسهای مرتبط با دامنه ای که توسط یزد سرور ثبت ویا تمدید نشده اند ونزد ثبت کننده دیگری می باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحویل شده فرض می گردند.

۵٫۲ حداکثر زمان تحویل
۵٫۲٫۱ حداکثر زمان تحویل برای سرویسهای یزد سرور که با عنایت به شرایط عمومی کشور وبا فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است .

  • سرور اختصاصی ۴ روز کاری
  • خرید نرم افزار خارجی ۴ روز کاری
  • ثبت دامنه ۱روز کاری
  • سرویس میزبانی ۲روز کاری
  • سرور مجازی ۲ روزکاری
  • گواهینامه اس اس ال ۲ روز کاری
  • نمایندگی میزبانی وب ۱ روز کاری
  • خدمات طراحی پوسته و وب سایت بسته به زمان اعلام شده در فاکتور یا قرارداد

۵٫۲٫۲ در صورت عدم انجام سفارش در محدوده حداکثر زمان تعریف شده، مشتری موظف به اعلام کتبی با امضا ذیل نامه به بخش فروش یزد سرور و دریافت رسید ارسال می باشد
۵٫۲٫۳ پس از ثبت دامنه و ارائه شناسه وکلمه عبورکنترل پانل آن به خریدار، بدلیل سلب امکان نظارتی از یزد سرور ، یزد سرور هیچ مسئولیتی نسبت به آن دامنه نخواهد داشت.

۵٫۲٫۴ در مورد ثبت دامین های ir که می بایست توسط پژوهشگاه دانشهای بنیادی تایید و فعال گردد با توجه به اینکه به طور کلی یزد سرور کنترلی در زمان تایید دامین نداشته و همچنین به دلیل نقص در مدارک یا مشخصات ممکن است مدت زمان تایید دامین به طول انجامد، زمان رزرو اولیه دامین مبنای تحویل قرار می گیرد.

۵/۲/۵ خریدار می بایست در انتخاب نام دامنه با توجه به قوانین مربوط با پسوند دامنه اقدام نماید. برای دامنه های ir قوانین نامگذاری دامنه در سامانه ایرانیک و برای دامنه های بین المللی قوانین بین المللی را قبل از انتخاب و ثبت دامنه مطالعه فرماید. در صورت استفاده از پسوند نامرتبط و یا اسامی رکیک در نام دامنه و یا نقض  هرگونه قوانین مربوط به ثبت دامنه مسئولیت لغو دامنه و سلب امتیاز آن بر عهده شخص ثبت کننده است و یزد سرور هیچگونه مسئولیتی دراین رابطه نخواهد داشت و تحت هیچ عنوان خسارتی به خریدار تعلق نخواهد گرفت. پس از خرید دامنه امکان لغو آن به هیچ عنوان میسر نمی باشد.

۵٫۳ تطابق با سفارش : در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به یزد سرور اعلام نموده و یزد سرور موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت یزد سرور صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس مندرج در فاکتور می باشد وزمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.

فصل ششم : امنیت ومحرمانگی

۶٫۱ به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه یزد سرور تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. یزد سرور هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.

۶٫۲ یزد سرور با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.

۶٫۳ یزد سرور مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، application ها ویا برنامه های مورد استفاده خریدار ندارد.

۶٫۴ یزد سرور مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار وسرورهای خود ندارد.

۶٫۵ یزد سرور مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویسهای خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.

۶٫۶ یزد سرور موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها و نرم افزارهای موجود در سرویس خریدار می باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.

۶٫۷ یزد سرور تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب آنلاین خریداران انجام می دهد از اینرو یزد سرور نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.

فصل هفتم : مرجع قضاوت

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به واحد روابط عمومی ویا دفتر مدیریت یزد سرور اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید. تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۱۵روزکاری، خریدار می تواند به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد. ضمنا خریدار و یزد سرور نظر این شورا را به عنوان حکم مرضی الطرفین پذیرفته وحق شکایت ویا درخواست حکم به سایر مراجع را نخواهد داشت.

فصل هشتم : فعالیتهای غیر مجاز خریدار

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می شود. یزد سرور تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. یزد سرور حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که یزد سرور از تخطی یک خریدار از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس خریدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها یزد سرور بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین یزد سرور در صورت لزوم حق پیگرد قانونی شکایت و اخذ خسارت از متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری سرورها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. یزد سرور هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین خریدار متخلف مسئول جبران کلیه خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت، سایر مشتریان یزد سرور و یا IDC سرویس مورد نظر خواهد بود :

  • استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی.
  • نصب ویا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد .
  • ارسال یا اجرای فایلهای اجرایی مانند فایلهایی با پسوند exe , com , bat , vbsو امثالهم و در صورت وجود این فایلها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می شود و با خریدار بر طبق ضوابط برخورد می گردد
  • خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروسها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد.
  • استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس وسایر سرویسهای دیگرشرکت وسایر خریداران گردد.
  • وجود فایلهای حاوی ویروس عمدا ویا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری
  • ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا ویا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop یا سایتهای مشابه و یا بررسی تیم فنی یزد سرور می باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.
  • ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا (حداکثر ۱۰۰۰ ایمیل در روز و ۵۰ایمیل در ۶۰ دقیقه مجاز می باشد به شرط آنکه کلیه گیرندگان ایمیلها، خودشان درخواست دریافت ایمیل از خریدار را داشته و آدرس و توضیح نحوه لغو عضویت به زبان انگلیسی در متن ایمیل وجود داشته باشد).
  • استفاده از سرویس های ایمیل مارکتینگ جهت ارسال هرزنامه و یا ارسال نامعتبر (ملاک ارسال نامعتبر ارسال ۱۰ ایمیل نامعتبر در ۱۰ هزار ارسال می باشد ) به تشخیص سرویس دهنده درگاه ایمیل مارکتینگ بر خلاف قوانین بین المللی
  • گزارش فنی یزد سرور و یا IDC که سرور میزبانی در آن می باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون شرکت.
  • عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می باشد)
  • انجام فعالیتهایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات یزد سرور به خریدار و یا سایر خریداران گردد.
  • استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستمهای اشخاص ثالث.
  • راه اندازی mail server Open relay.
  • انجام فعالیت IRC
  • عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس.
  • مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه. در صورت بروز چنین مسائلی یزد سرور حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می دارد. نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می شود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبکه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری یک سیستم یا شبکه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الکترونیکی، تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آنها و …
  • استفاده از میزبانی وب سایت معمولی جهت راه اندازی سایت های با بازدید خارج از میزان تعریف شده برای میزبانی وب معمولی نظیر راه اندازی سایت های شبکه های اجتماعی ، بازی آنلاین ، سایت های خبری ، سایت های مدیریت آگهی،سایت های وبلاگدهی ، سایت های دانلود نرم افزار ، سایت های دانلود آگهی ، سایت های تفریحی ، و هر گونه سایتی که به تشخیص واحد فنی و واحد مانیتورینگ بیش از حد مجاز منابع تعیین شده در حال استفاده از منابع سرور می باشد

فصل نهم : محدوده استفاده از منابعCPU , Disk space , Traffic Data transfer , Ram , و

۹٫۱ یزد سرور در تعرفه ی خود ویا در سایت این موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرویسهای یزد سرور برای عموم سرویسها در تعرفه درج شده است .

لیکن موارد زیرنیز باید در نظر باشند.

  • ضوابط خاص میزبانی حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی ۱۰% در بازه زمانی ۱۵ دقیقه
  • حداکثر Ram در میزبانی اشتراکی ۱۲۸ مگا بایت
  • حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه
  • حد اکثر Disk Space بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه
  • حداکثر Bandwidth لحظه ای در میزبانی اشتراکی ۵ مگابیت در ثانیه

۹٫۲ ملاک تشخیص، نرم افزارهای کنترلی و واحد فنی یزد سرور خواهد بود.

۹٫۳ یزد سرور در صورت تجاوز منابع سرویس کاربر از حدود تعیین شده، حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خریدار خواهد رساند. در این صورت، شرکت، پس از ارتقا سرویس توسط خریدار ویا کاهش مصرف، اقدام به ارائه سرویس دهی خواهد نمود.

۹٫۴ در صورتیکه خریدار در استفاده از برخی منابع که قابل اندازه گیری نیستند از حد استاندارد سرویس تجاوز نماید به تشخیص بخش فنی، یزد سرور حق قطع سرویس تا تعیین تکلیف جدید را دارد.

فصل دهم : محتوا

۱۰٫۱ سرویسهای یزد سرور می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل موارد زیر باشد (البته محدود به موارد زیر نیست(

  • قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
  • استفاده غیر مجاز از علائم و اسامی تجاری دیگران
  • استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
  • هرگونه تخلف از قانون جرایم رایانه ای ایران
  • اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
  • انتشار اکاذیب علیه دیگران
  • کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
  • سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
  • فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیر مجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرورها در آن قرار دارد
  • سایتهای مرتبط یا حامی گروههای شناخته شده تروریست بین المللی
  • استفاده از سرویس های یزد سرور برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی و غیر اخلاقی به هر شکل

۱۰٫۲ مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شدۀ خریدار ویا متصل به دامنه خریداری شده از یزد سرور تماما بر عهده خریدار است . این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد وسهو ویا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می پذیرد خواهد بود.

۱۰٫۳ در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جبران کلیه خسارات وهزینه های مادی ومعنوی کلی وجزئی وارد بر یزد سرور در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود.

۱۰٫۴ یزد سرور برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرویسها واقامه دعوا وارائه اطلاعات خریدار که محتوای مجرمانه در سرویس خود ویا در سرویس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائی اقدام نماید.

فصل یازدهم : مسئولیت خریدار

۱۱٫۱ خریدار موظف است که کلیه مواد توافقنامه، ضوابط یزد سرور و قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، یزد سرور حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی ودریافت خسارت از خریدار را دارد وخریدار موظف به جبران کلیه خسارات وهزینه وارده بر یزد سرور می باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس ویا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.

۱۱٫۲ خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر خریداران یزد سرور احترام بگذارند. یزد سرور حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت

۱۱٫۳ به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی گردد که با پایان سرویس به پایان می رسد. بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده وخریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی وحقوقی یزد سرور خواهد بود.

۱۱٫۴ کلیه مسئولیتهای عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می باشد و یزد سرور تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در بسته های میزبانی خود می باشد.

فصل دوازدهم : گارانتی و پشتیبانی

۱۲٫۱ یزد سرور معادل ۷ روز تقویمی از زمان خرید و واریز وجه دارای گارانتی برگشت پول بدون شرط برای سرویس میزبانی وب خود شامل میزبانی هاست لینوکس و ویندوز خارج از کشور ، میزبانی هاست لینوکس و ویندوز داخل کشور ، میزبانی بک آپ و میزبانی هاست دانلود می باشد . واز اینرو پس از این زمان، گارانتی به سرویس میزبانی وب خود شامل میزبانی هاست لینوکس و ویندوز خارج از کشور ، میزبانی هاست لینوکس و ویندوز داخل کشور ، میزبانی بک آپ و میزبانی هاست دانلود خریدار تعلق نمی گیرد.

۱۲٫۲ یزد سرور تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خرید را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار وبرنامه نویسی وب ونرم افزارها ومشکل دامنه ای که نزد دیگران ثبت شده است مسئولیتی متوجه یزد سرور نمی باشد.

۱۲٫۳ ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی ویک سایت Tracer معتبر که باید توسط یزد سرور تائید شده باشد، است.

۱۲٫۴ زمان اختلال در سرویس خریدار در صورت درخواست کتبی وی با اعلام مدت اختلال وتائید واحد فنی در صورتی که میزان تجمعی آن از ابتدای دوره از ۰٫۲% کل دوره بیشتر باشد به مدت سرویس افزوده می گردد .

۱۲٫۵ ارائه خدمات پشتیبانی در یزد سرور بر مبنای پرتال پشتیبانی وبه صورت ۲۴ ساعته وهفت روز هفته می باشد. ضمنا به درخواستهایی که از طریق ایمیل، ویا تلفن اعلام گردد در شرایط خاص نیز رسیدگی می شود.

خدمات پشتیبانی از طریق تلفن در ساعات وروزهای کاری ۸ الی۱۶ شنبه تا چهارشنبه و ۸ الی ۱۳ در روزهای پنج شنبه انجام می گردد.

۱۲٫۶ نحوه ارتباط مستند خریدار برای درخواستهای گارانتی و پشتیبانی باید از طریق پرتال پشتیبانی باشد که زمان دقیق ارسال درخواست، زمان دقیق رسیدگی وهویت خرید مشخص باشد.

۱۲٫۷ عدم رضایت از خدمات بخش پشتیبانی و فنی می بایست به سرعت (ظرف ۲۴ ساعت) از زمان وقوع به واحد شکایات و یا دفتر مدیریت از طریق پرتال پشتیبانی اعلام گردد.

۱۲٫۸ سرویس ها و رویه عمومی یزد سرور بر اساس استاندارد فنی بین المللی و مصالح یزد سرور تعریف شده و برای خریدار خاص غیر قابل تفکیک و تغییر است وخریدار موظف است بررسی لازم خود را قبل از خرید سرویس بعمل آورده باشد.
۱۲٫۹ یزد سرور مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز مشتری ندارد.

۱۲٫۱۰ یزد سرور نسبت به نصب و عملیاتی شدن نرم افزارهائی را که مورد تائید بخش فنی نمی باشد مسوولیتی ندارد.

۱۲٫۱۱ میزان مسئولیت یزد سرور در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غیر مستقیم وارد بر خریدار در استفاده از سرویس و یا اطلاعات خریدار محدود به بند خسارات این قانون خواهد بود.

فصل سیزدهم : ضوابط خاص دامنه
۱۳٫۱ تمدید یک دامنه تاریخ گذشته در صورت امکان تمدید ، ممکن است دارای جریمه تاخیر نسبت به تعرفه عادی باشد که این جریمه مطابق با قوانین ICANN و ثبت کننده اصلی وضوابط یزد سرور اخذ می گردد.

۱۳٫۲ تاریخ مستند برای مدت ثبت دامنه،whois های بین المللی می باشد.( در خصوص دامنه های ir. استعلام از ثبت کننده مستند خواهد بود.)

۱۳٫۳ اگر در سفارش خریدار، دامنه ای باشد که ثبت کننده مرجع آن را ثبت ننماید و یا در حین تکمیل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت گردد و یا انتقال دامنه ای به یزد سرور باشد که به هر دلیل انجام نگردد، یزد سرور تنها موظف به بازگرداندن هزینه ثبت و یا انتقال آن دامنه به حساب خریدار در پرتال کاربران می باشد.

۱۳٫۴ در صورت درخواست انتقال یک دامنه به پنلی خارج از یزد سرور از طریق پرتال کاربران یزد سرور حق ممانعت از تکمیل مراحل انتقال را ندارد

۱۳٫۵ از آنجا که یزد سرور ثبت وتمدید دامنه وانتقال برای خریدار را به صورت واسط انجام می دهد عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی ویا ثبت کننده .Ir نسبت به ثبت ویا تمدید دامنه به هر دلیل مسئولیتی را متوجه یزد سرور نخواهد کرد.

۱۳٫۶ خریدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکیتی دامنه برای خود تحقیق لازم را به عمل آورده وشرکت در صورت ادعای شخص ثالث صاحب حق مورد تائید یزد سرور و مراجع ذیصلاح ایرانی وبین المللی آن دامنه را مسدود نموده و به رای مراجع ویا قوانین بین المللی عمل می نماید.

فصل چهاردهم : ضوابط خاص میزبانی
۱۴٫۱ یزد سرور مسئولیتی در قبال تحویل داده های موجود در فضای میزبانی وب به خریدار نداشته و خریدار موظف به استفاده از FTPخواهد بود.

۱۴٫۲ یزد سرور مسئولیتی نسبت به بارگذاری اطلاعات (Upload) در فضای میزبانی خریدار ویا download اطلاعات وی به صورت رایگان ندارد.

۱۴٫۳ یزد سرور مسئولیتی نسبت به نصب نرم افزار برای خریدار به صورت رایگان ندارد.

۱۴٫۴ حد اکثر مجاز استفاده از فضای میزبانی وب برای فایل هاستیگ ( هر آنچه به عنوان محتوای سایت در نظر گرفته نشود ، اعم از بکآپ خود هاست و یا فایل های دانلودی از قبیل هر گونه محتوای دیجیتال ) برای سرویس های میزبانی با حجم زیر ۲ گیگابات ۵۰ درصد و برای سایرسرویس ها ۲ گیگابایت می باشد ، این تبصره شامل تمام سریس های میزبانی به جز سرویس های هاست بکآپ و دانلود می باشد .

۱۴٫۵ یزد سرور تلاش خود را جهت راهنمایی خریدار در مسائل فنی می کند ولی خریدار خود مسئول است با اطلاعات فنی سرویس میزبانی وب آشنائی داشته وشرکت مسئولیتی نسبت به آموزش نحوه بهره برداری صحیح از سرویس ندارد.

فصل پانزدهم : ضوابط خاص اجاره سرور اختصاصی ومجازی

۱۵٫۱ یزد سرور مسئولیتی در قبال پشتیبانی فنی سرور اختصاصی به خریدار نداشته و خریدار موظف به استفاده از ارتباط ریموت خواهد بود مگر آنکه خلاف آن در تعرفه اعلام شده باشد

۱۵٫۲ یزد سرور تنها در صورت بروز مشکلاتی که موجب عدم دسترسی به سرور از راه دور می گردد مسئول پشتیبانی فنی سرور بوده و البته در صورتی که بروز مشکل به خاطر سو عملکرد خریدار باشد هزینه پشتیبانی طبق فاکتورهای IDC از خریدار اخذ خواهد شد

۱۵٫۳ مالک تجهیزات و سخت افزار سرور اختصاصی، یزد سرور می باشد و پرداخت هزینه اجاره سرور موجب بروز حقی برای خریدار نمی گردد

۱۵٫۴ در صورت بروز مشکل سخت افزاری که موجب عدم دسترسی به سرور شود خریدار موظف به اعلام مورد به بخش پشتیبانی یزد سرور بوده و یزد سرور پس از اطلاع موظف به تعویض سخت افزار معیوب به صورت رایگان و یا تحویل یک سرور مجازی خام با مشخصات سرویس خریداری شده می باشد.

فصل شانزدهم : سایر ضوابط خاص
۱۶٫۱ خریدار موظف است سرویسهایی که نزد یزد سرور تمدید می نماید را از نظر تمدید شدن کنترل نموده ودر صورت عدم اعمال مراتب تمدید توسط شرکت، حداکثر ۷روزتقویمی پس از زمان انقضاﺀ مراتب را کتبا به مقام مسئول ویا واحد شکایات ارسال نماید.

۱۶٫۲ توافقات خاص تنها به صورت کتبی وبا مهرو امضاﺀ مجاز یزد سرور معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبی یا شفاهی و یا به هر شکل دیگر از درجه اعتبار ساقط است .

۱۶٫۳ خریدار موظف است تحویل ، تطابق واجرای صحیح سرویس خریداری شده را کنترل نماید.

۱۶٫۴ یزد سرور هیچ مسئولیتی برای بدست آوردن دامنه از دست رفته و یا اطلاعات حذف شده از روی سرورهای میزبانی پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت .

۱۶٫۵ مسئولیت اطلاع از زمان انقضا سرویس وکنترل آنها بر عهده خریدار می باشد لیکن شرکت، انقضاء سرویسهای خریدار را از ۱ ماه قبل از طریق پست الکترونیک به وی یادآوری می نماید و عدم دسترسی خریدار به پست الکترونیکی خود، مسئولیتی را برای یزد سرور ایجاد نخواهد کرد.

۱۶٫۶ وضعیت اعتبار، فهرست سرویسها و پرداختهای خریدار در حساب کاربری وی در پرتال کاربران قرار دارد و همواره وی می تواند برای آگاهی از وضعیت عملکرد خود از طریق شناسه و کلمه عبور خود به آن مراجعه نماید.

۱۶٫۷ مدت زمان قطع سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات شرکت، بررسی جرائم واعمال تشخیص کارشناسی به مدت زمان سرویس دهی افزوده نمی گردد.

۱۶٫۸ امکان دریافت هرگونه سرویس هدیه و یا کمک هزینه های پیش بینی شده در برخی از سرویسها تنها در هنگام خرید بسته وجود دارد و طی مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزینه آن به حساب کاربری خریدار واریز نمی شود.

فصل هفدهم : نسخه پشتیبان (Backup)

۱۷٫۱ به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای یزد سرور نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و یزد سرور در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

۱۷٫۲ مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس های سرورهای اختصاصی و سرور های مجازی صرفا به عهده خود خریدار می باشد و یزد سرور در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد

۱۷٫۳ یزد سرور جهت امنیت بیشتر، از کلیه از فایلهای خریداران سرویس های میزیانی وب ( این بکاپ گیری شامل سرور های مجازی و اختصاصی نمی شود ) بصورت هفتگی نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نسخه پشتیبان حداکثر تا ۷ روز نگهداری خواهد شد. نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی ms sql server بصورت هفتگی گرفته می شود و یک هفته نگهداری می شود. یزد سرور تعهدی نسبت به صحت و کارکرد این نسخه ها ندارد.

۱۷٫۴ تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شود

۱۷٫۵ یزد سرور تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.

۱۷٫۶ یزد سرور هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت نسخه پشتیبان و بروز بودن آنها را ندارد.

فصل هجدهم : شرایط و قوانین مالی

۱۸٫۱ نحوه پرداخت در پرتال کاربران درج شده است. به طور عمومی خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.

۱۸٫۲ خریدار موظف است پرداخت خود را به طور نقدی ویا در وجه حسابهای اعلام شده در پرتال کاربران بپردازد .در شرایطی که یزد سرور درراستای مساعدت با خریدار اقدام به پذیرش چک مدت دار در خصوص فاکتور وی نماید، با عدم وصول وجه چک، خریدار موظف است در روز سررسید فورا اقدام به واریز وجه به حسابهای اعلام شده نماید و لاشه چک خود را دریافت نماید در غیر این صورت هزینه تاخیر در وصول اسناد ،پیگیری های حقوقی ، ایاب و ذهاب و سایر موارد نیز بر عهده خریدار خواهد بود ضمنا در اینگونه موارد یزد سرور حق دارد ضمن تعلیق سرویس، فاکتور خریداری که قسمتی از وجه آن در زمان مورد توافق وصول نشده را باطل نموده وخسارات وارده بر یزد سرور وهزینه سرویس را از آن کسر نماید.

۱۸٫۳ به دلیل محدودیت های نگهداری داده های حسابداری، فیش بانکی و یا حواله ای که برای افزایش اعتبار و یا پرداخت یک صورت حساب، تنها تا ۶ ماه پس از واریز قابلیت استفاده را خواهد داشت.
۱۸٫۴ شرکت، حق تامین و وصول کلیه مطالبات و جرائم ، سود تاخیردر پرداخت و سایر هزینه های خود از محل قطع موقت و یا دائم کلیه سرویسها و اعتبارات خریدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتیکه خریدار فورا به اخطار اعلام شده از سوی یزد سرور توجه ننماید حق هر گونه اعتراض بعدی را از خود سلب می نماید لازم به ذکر است مدت قطعی سرویس ناشی ازعدم پرداخت مطالبات یزد سرور به مدت سرویس دهی افزوده نخواهد شد و کلیه مسئولیتهای ناشی از این نوع قطع سرویس برعهده خریدار میباشد.

۱۸٫۵ در صورتیکه یزد سرور تشخیص دهد هر یک از سرویسها و یا کالای خریداری شده یک خریدار درزمان تحویل، با حجم بیشتر و یا باامکانات بهتر ویا زمان طولانی تر و یا هر مورد هزینه بر بالاتری از مشخصات مندرج در فاکتور مورد استفاده وی قرار گرفته و یا به هر دلیل خریدار به این حجم بیشتر و یا امکانات بهتر و منابع بیشتر ویا زمان طولانی تر دست پیدا کرده است، حق خواهد داشت مبلغ ما به تفاوت تعرفه ای آنرا از خریدار دریافت نماید؛ پرداخت این هزینه برای خریدار اجباری می باشد و یزد سرور حق استیفا طلب خود را از نحوه دریافت بدهی های خریدار خواهد داشت.

۱۸٫۶ یزد سرور برای گسترش خدمات و افزایش سرویس دهی به خریداران خود در بازه های مختلف زمانی اقدام به انتشار و توزیع بنهای خرید می نماید. لازم به ذکر است که یزد سرور در پذیرش و یا عدم پذیرش این بنها دربازه های تخفیف و ایام خاص مختار می باشد.

۱۸٫۷ برای خرید یک سرویس میزبانی و یا یک بسته نرم افزاری امکان پذیرش بیش از یک بن وجود ندارد.

۱۸٫۹ هیچ یک از کمک هزینه ها و خدمات مازاد بسته ها قابل تبدیل به ارزش ریالی و کسر از فاکتور نمی باشد.

۱۸٫۹ بازگشت پول :

۱۸٫۹٫۱ کلیه سرویس های میزبانی وب به جز موارد اعلام شده در ذیل دارای ۱۰ روز گارانتی باز گشت هزینه بعد از خرید و واریز وجه می باشد .در حال حاضر سرویس های ثبت و انتقال دامنه شامل گارانتی بازگشت هزینه نمی باشد

۱۸٫۹٫۱٫۱ ملاک  از بازه ۱۰ روز ، از زمان خرید و واریز وجه و نه زمان تحویل  می باشد ، زمان آماده سازی سرویس و ارائه خدمات فنی  جزئی از از بازه خرید می باشد و مبداً محاسبه زمان شروع تحویل سرویس نمی باشد .

سرویس هایی که ضمانت برگشت پول ندارند عبارتند از:

  • سرور های اختصاصی
  • لایسنس های نرم افزاری و نرم افزار های خریداری شده
  • کلیه سرویس های ارائه شده در جشنواره ها و حراجی های دوره ای به عنوان سرویس ویژه در جشنواره و یا حراج ویژه
  • بسته های نرم افزاری طراحی شده توسط شرکت
  • دامنه های ثبت شده
  • هزینه کلیه سرویس ها و خدمات جانبی شامل نصب نرم افزار ها و ستاپ کنترل پنل نصب شده روی سرور
  • گواهینامه های اس اس ال
  • هزینه خدمات مشتریان VIP

۱۸٫۹٫۲ ضمانت برگشت وجه تنها در خرید سرویس های جدید ارائه می شود ، تمدید یا ارتقای هر سرویس شامل ضمانت برگشت وجه نمی شود.
۱۸٫۹٫۳ پس از پایان مدت ضمانت برگشت وجه، هیچگونه درخواستی مبنی بر برگشت پول مسموع نخواهد بود

۱۸٫۹٫۴ مبالغی که به عنوان افزایش اعتبار در سامانه مدیریت مشتریان توسط مشتری ثبت و پرداخت می شود ، قابل بازگشت نمی باشد و مشتری تنها می تواند از اعتبار موجود سرویس های فعلی را تمدید نماید و یا سرویس جدیدی خریداری نماید ، همچنین بازگشت هزینه سرویس هایی که از اعتبار مشتری خریداری شده اند تنها به اعتبار اکانت مشتری قابل عودت خواهد بود .

۱۸٫۹٫۵چنانچه مشتری از سرویس هایی در مارال هاست استفاده نماید که خرید مجدد سرویس به منزله تمدید و یا شارژ اکانت باشد امکان بازگشت هزینه سرویس وجود نخواهد داشت ، این تبصره شامل خرید سرویس دوم به بعد ایمیل مارکتینگ و شارژ سامانه پیام کوتاه می باشد .

۱۸٫۹٫۶ برگشت پول با درخواست کتبی مالک تنها  از طریق اعلام یک شماره حساب بانکی توسط خریدار و واریز اینترنتی به آن حساب از طریق سیستم اینترنتی پس از کسر هزینه های قرارداد شامل هزینه پیک (در صورتی که وجه توسط پیک دریافت شده باشد) و یا هزینه کارمزد بانک (در صورتی که مبلغ توسط پرداخت آنلاین بانک پرداخت شده باشد) و هزینه امور فنی ، مالی واداری ، هزینه های نصب اولیه و یا انتقال فایل ها و معادل ۲۰% ممکن است.

۱۸٫۹٫۶٫۱ طبق قوانین مبارزه با پول شویی واریز وجه مورد درخواست مشتری تنها به حساب بانکی به نام درج شده در ناحیه کاربری مارال هاست امکانپذیر می باشد ، در صورت عدم تطابق اطلاعات مندرج در ناحیه کاربری و شماره حساب اعلام شده ، وجه مورد درخواست به اعتبار اکانت کاربری مشتری واریز خواهد شد .

۱۸٫۹٫۷ مارال هاست موظف است ظرف مدت ۱۰ روز پس از تایید درخواست لغو سرویس و محاسبه مبلغ قابل عودت وجه را به حساب اعلام شده توسط مشتری مطابق با بند ۱۸٫۹٫۵ واریز نماید .

۱۸٫۱۰ بدهی ها :

۱۸٫۱۰٫۱ یزد سرور با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است و یا سایر سرویسها و خریدهای قبلی خریدار را داشته و می تواند در صورت تمایل با تملک برخی از آنها معادل مبلغ آن در فاکتور فروش (نسبت به مدت اعتبار آن به کل زمان سرویس) از میزان بدهی (اصل بدهی، جرائم و یا خسارات وارده بر شرکت) کسر نماید

۱۸٫۱۱ جرائم :

۱۸٫۱۱٫۱ یزد سرور حق دریافت هزینه برای تاخیر مشتری در تمدید به موقع سرویسهای دامنه میزبانی و امثالهم معادل ۲۰ درصد مجموع صورتحساب جهت فعال سازی مجدد سرویس مشتری را خواهد داشت

۱۸٫۱۱٫۲ در صورتی که سرویس خریداری شده توسط مشتری به دلایل عنوان شده در فصل هشتم این قرار داد مسدود شود ، هیچ گونه حق درخواست بازگشت هزینه ای به مشتری چه قبل و یا بعد از ۱۰ روز تعلق نمی گیرد .

۱۸٫۱۱٫۳ یزد سرور حق دریافت هزینه فنی جهت رفع مسدودی یک سرویس را خواهد داشت.

۱۸٫۱۲صورتحساب و قرارد کتبی و رسمی :

۱۸٫۱۲٫۱به جهت تشویق مشتری جهت خرید سرویس به صورت آنلاین ، کلیه سرویس های ارائه شده در مارال هاست با تخفیف ۳۰ درصد جهت خرید آنلاین قیمت گزاری شده است ، در صورتی که هر سازمان و یا مشتری حقیقی و یا حقوقی به هر دلیل نیاز به ثبت قرارداد رسمی و یا دریافت فاکتور رسمی از مارال هاست داشته باشد سرویس با قیمت واقعی و بدون در نظر گرفتن تخفیف ۳۰ درصدی خرید آنلاین برای مشتری محاسبه خواهد شد . عدد ۳۰ درصد هیچ ارتباطی با مطالبات قانونی نظیر مالیات مستقیم و یا ارزش افزوده ندارد . تنها جهنبه تشویقی جهت خرید آنلاین می  باشد .

فصل نوزدهم : فورس ماژور

شرکت هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی یزد سرور تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد.

تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.

فصل بیستم : انقضاء و تمدید خدمات

تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین یزد سرور مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.

فصل بیست و یکم : پذیرش مواد توافقنامه و ضوابط

با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت شرکت، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط یزد سرور را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

فصل بیست و دوم : رویه حفاظت

شرکت درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده وارائه به اشخاص ثالث ویا استفاده تبلیغاتی را ندارد وتنها در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.

اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دلیل قابل رویت بودن برای عموم از این قاعده مستثنی می باشد.


فصل بیست و سوم : خسارت و رفع مسئولیت

۲۳٫۱ خدمات یزد سرور به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای یزد سرور که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. یزد سرور هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. یزد سرور تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.

۲۳٫۲ سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و یزد سرور هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت

فصل بیست و چهارم : سلب اختیار

عدم اجرای بخشی از ضوابط و مواد توافقنامه یزد سرور نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای مواد توافقنامه از یزد سرور نمی باشد.

 

بازگشت به بالا